18 September 2009

assalamualaikum.how time flies?rasenye macam baru semalam je start pose.luse dah raye!!!but raye to me now not as merrier as before.abah dah tak de..dah 3 kali raye la maksudnye.lain la jugak rasenye.kakak2 dah kawen..mane nak bergilir dgn family blah sane plak.tp kak baetti paling unfair to me as tiap2 tahun raye pun kat sane.alasan dah buat pre-marriage contract.BULLSHIT!!!
ok..maybe aku tak paham, sebab aku x tempuh lagi.tapi bagi aku suasana raye tu kan lain bile ramai2 berkumpul."aku balik tiap2 minggu ape umah mama".hello, ko balik pun mengelat,selalu je nak balik awal..ade je nak kemas umah la, ayem ade tuisyen la..dll.tapi bile x de orang jage anak ko, pandai plak cari mama.boleh plak stay.
YA ALLAH..berdosa gile aku rase.tapi x pelah..sebab aku x paham & tempuh lagikan.so aku x boleh cakap banyak.tu jela yang die cakap kat aku.
bile orang yang kite sayang dah tak de, baru la kite tanye nape la aku x appreciate moment yang ade dengan dat person.manusia kan..so,now..aku x kesah la korang nak cakap ape pasal mama, mama nak cakap ape pasal aku..aku dengar je dengan redha..ntah bile time aku tibe, ntah bile time mama tibe..
so..everyone.mintak maaf klau ade tersalah bahasa, gurauan yang tidak disukai, perbuatan yang tidak digemari..harap dimaafi sempena SYAWAL yang tibe ini.