29 January 2010


"ko bile nak kawen jar?"

"no komen"

"ko dah ader bf jar?"

"blum"

"tipu ar"

"sukati la"

"apsal jar..?ko memilih ni.taste ko cane?"


aku mmg lemah bile ade soklan2 mcm ni.aku x memilih dowh.aku sedar siapa diri ini.dan aku bukanlah jenis yang ader high expectation or taste mcm dak nonin & pamer & the gang!!sorry guys..but that is so fact!aku..aku..cume low self~esteem je.aku x konfiden dgn diri sendiri.maybe sebab my so~called~1st~love sangat menyakitkan!!wah..poyo gile.mane de..x de ar.aku dah lupe dah..x de..x de..aku cume x konfiden je.full stop.

dan aku akan menyampah dengan lelaki yang~perasan~hensem~padahal~x~hensem~lepastu~taste~mcm~die~hensem~giler!!pandang perempuan like me sebelah mate pun x weh!!aku memang menyampah giler ar!!![selingan untuk luahan ketidakpuashati-an]

aku sedey weh x kawen lg dalam usia ni..tipu ar aku x sedey.kawan2 yang plan nak kawen lambat pun dah nak kawen..aku x bf lg..siyes weh sedey!!ader mase besh bile single..ader mase sedey.bile tgk kengkawan dah ader bf, dah nak kawen, yang dah kawen, dah ader anak, ader family sendiri..jeles ar bai!!mane boleh x jeles!!!kan?!!!tapi itukan takdir tuhan..sudah ditentukan.aku cume perlu yakin.

"tapi ko x boleh dok diam je jar.ko kena usaha"

plis define usaha.aku pompuan.frankly, aku mmg ader minat2 kat orang la.tapi x kan aku nak ckp dgn budak ni..

"weh, aku minat dgn ko.aku nak siyes dgn ko, so nnti kiter boleh kawen"

no..no..no..no..that's not me.tercalar maruah diriku sebagai perempuan.lagipun aku selalu ingat pesan mama.

"kite ni pompuan, kena cari orang yang suke & sayang kat kiter.bukan yang kiter suke"

dan memang aku ingat sampai bile2.so klau x de orang yang penah propose nak steady dgn wa..mcm mane wa nak usaha babe!!ade butut ka?bile ade orang propose, barulah aku akan berusaha untuk mengenali lelaki yang bertuah ini dan menjaga perhubungan kami..cewah!!!hahahaha..giler berangan!!

aku memang giler dan aku sangat mudah bergaul dgn orang.dan sangat susahlah untuk lihat aku dalam keadaan yang tidak gembira bile dgn orang ramai.ye..aku berjaya sembunyikan.KUDOS to myself!!tapi x semudah yang disangka..[ayat giler x boleh bla]tp aku berjaya!!!!

and im grateful enough to be surrounded with very very beautiful & kind people who really concern on me.thanx guys.really appreciate it.muahhhhxxxx!!XOXO

for now aku pasrah..ade hikmahnye..pasti ade!tuhan maha penyayang.DIA tahu aku mampu untuk menghadapinya.INSYAALLAH..masanya akan tibe nanti.pasti...