14 February 2010


now aku tgh bengang giler dgn wife sepupu ku..

ko klau nak promote product ko jual, ko promote je la kan..
x payah ar nak kutuk2 wa bai..
dah la ku kena sinus..
kompem BAD MOOD..

'dia kan dah keje cik..biarla die beli sendiri'

suka ati mak aku lah nak blikan aku..
ade mak aku mintak ko duit..ha?!!ha?!!

'ko x de keta lagi ke jar?'

'x de lagi'

'x cukupke gaji ko'


gile kepoh weh..sangat annoying.yang x boleh blah!!!


'ko memang x sempat nak makan2 pil2 supplement ni?'

'susahlah..x sempat nak uruskan diri sendiri'

'x sempat ti nak uruskan diri sendiri'
[dengan nada sinis]

'ye ar..tu yang x kawen2 lagi'


rase macam nak kena tapak kaki aku x?
tolonglah jangan nak kepoh giler


'ape?pencen mama dengan abah x cukup ke nak tanggung amy study?'


hello..klau x cukup pn, ko nak bagi duit ke?puhhhhhhhhhhhhhhhhlisssla...!!!menyampah gile!!

klau aku x ade keta pun, ade ko kesah??
nak bg duit ke beli?

klau aku x boleh uruskan diri sendiri pun selama ni, ade ko kesah?
ko nak tolong uruskan ke?

klau aku kena sinus pun, ade ko kesah?
ko nak bg free ke ubat hape kejadah yg ko promote?

ko x kesah semua tuh..klau ko x jual benda2 tuh..
so plis back off..and mind ur own business!!!

aku still respect abg man..
dats why aku x kondem ko..
dan aku x nak malukan mama..
mama pun x ajar aku untuk kuang aja dgn orang tua!!!

dah la hari ini Valentine's day..
gile spoiled mood aku!!!
wah ade kene mengena ke?