06 July 2010



GEMOK!!!

dah gemok sangat dah ni..

cane ye?

waaargh!!!!


owh sudah lame rupenye tidak menghapdet blog ini.ya..kehidupan saye bertambah bz atau saya LLB.wakakakakaka...tidaklah, cuma tidak berkesempatan.wah..ayat mcm sekema giler. ye..yang di atas itu adalah jeritan batinku ye!!!!sangat gemok!!totally gemok!!dah kena sumpah kot dengan budak nonin.terlanjur tertaip name budak ni..aku nak hapdet gak ar pasal die. 20/06/2010 aritu FATIMAH ZAHARAH telah selamat dinikahkan sekaligus selamatlah majlis perkahwinannye..ALHAMDULILLAH.ape kena mengena dengan dak nonin plak?owh..budak ini dan bff nye, ttiq telah datang merewang.walau pun aku tau atas paksaan ttiq, tapi aku kagum gak la..especially ttiq.sangat dedicated!!!dak nonin cukup syarat je.ade lagi..aku mmg suke giler bila ARGENT kalah!!!sebab ko sangat konfiden argent akan menang against german!!!ko makan la sotong goreng tepung itu wahai nonin!!!waka waka!!!

ok, next hapdet.arini baru naik opis..semalam cuti.mama soh cuti dengan alasan nak pergi berubat.ok fine..aku ikut je.aku ingatkan berubat ape...rupenye pasal aku x kahwen lg..huhuhu.klakar la mama ni.yela mama risaukan.x pelah aku folo je..so tiga hari berturut² pergi jumpe Cikgu Kasbin.tawakal je la.thanx mama.

yang ni penting.hahahaha..the-so-called-kekasih-gelap yang konon² sudah officially in relationship suddenly sudah tukar status!!!jeng..jeng..jeng..hahahahaa.so aku dgn kepohnya tanyelah..


apecer?

panjang cer nya..

make it short.

susah ar nak citer.

ok.fine.its ok..

tapi dalam hati sangat jahat.patutla recently mcm forever je memberi komen ke atas status dan post² di fb.rupe²nya!!!aku simpati tapi aku suke!!!JAHAT ok!!!!bertaubat now!!tapi tidak suke juge...sebab aku dah ok dah..dah x ingat pun pasal benda² tu lagi.bile jadi mcm ni, aku sure letih balik!!!!!benci ar...gedik ar ko!!!lalalalaalalalalaalalalala..
ok.bye.
dalam hati ade taman
[syok sendirik]
dalam taman ade jalan ati²
huhu