02 May 2012

harini..
pagi-pagi lagi saya dah nampak kelibat kereta AWAK..
saya dah dapat dah nombor plat kereta awak..
which is JxD 4xx5
pastu saya nampak AWAK..
walaupun hati saya berdebar-debar tapi saya tidak seEXCITED seperti biasa..

sebab saya dalam mood terkejut & sedih..
exhousemate saya NUR HIDAYAH ESHAK telah kembali ke RAHMATULLAH semalam jam 4 petang..
saya & kawan-kawan semua terkejut..
yela..
AJAL MAUT di tangan TUHAN..
kami redha..
cuma masih dalam keadaan terkejut...
ALHAMDULILLAH semua urusan pengebumian dipermudahkan..
semoga rohnya berada di kalangan orang-orang yang soleh..
amin..

saya harap sekiranya saya pulang ke pangkuanNYA sebelum sempat saya kenal AWAK..
AWAK akan baca semua benda
mengarut yang saya tulis pasal AWAK..

sesungguhnya janji ALLAH itu MUTLAK..
tidak akan AWAL atau LEWAT walau sesaat pun..

**being a stalker as my part time job is totally not me.seriously..but im doing it NOW!!WTH?!!

posted from Bloggeroid