17 April 2010

now i feel so bad.fb seems so bored for me..log in then stalk.log in and stalk.nothing much to do.since nonin has dumped his i phone, i feel like fb is no longer interesting.nampak sangat c nonin ni penghibur hati aku.sape lagi wa nak gaduh with selain dgn lu nin.sonok weh bang orang.dgn nonin jela aku selalu buat.hahaha..sori nin.tapi dat is so fact which wa cannot deny.pastu now semua orang kat opis yang bg aku makan, yang layan gile2 aku, yang layan mengada2 aku nak bla..so kat fb tu update semua yang menyedihkan aku je.thats why im considering to ditch fb but its the only medium yang boleh menghubungkan aku dgn diorang.

citer pasal orang nak berpindah ni..aku sedeh la.ya memang, wlaupun jauh, still boleh lagi contact since ade berbagai medium nowadays.but still lain kan?lepas ni sape nak panggil aku JAREK lagi klau bukan kak nona..dem aku rase mcm nak nanes!!aku nak beli jajan dengan sape klau bukan dgn kak sal?sape nak bagi aku kuih or biskut free or apa jenis makanan klau bukan kak gie.sape yang aku sebok2 nak kacau or panggil or bagi aku coke die bile beli mcd klau bukan kak eton. sape nak panggil aku makan bekal yang nyayi dia buat, jahit manik, yang aku selalu nganjing, selalu aku dengki klau bukan ct.klau aku yang baru sekejap ni dgn diorang dah terasa gile, apa lagi kak ghozal dan waty.mesti sunyi kan?haih..tapi nak buat cane?this is life.whatever happens, there must be a reason behind
it.yesss..diorang pun kena la move on.x kan nak stay kat situ like forever.but i really enjoyed the time we spent together.a zillion thanks to all of you for always there for me. and more important for always melayan perangai aku yang ntahpape..waktu kacau atau stabil.luv u guys..muahhhhhhhhhhhhxxxx!XOXO

every hello ends with goodbye.its maybe the time to say it, but it will never be the end

to kak ghozal & waty..after this mesti korang rase sunyi kan?x pe aku kan CUM ict, memang nanti aku jela kot yang akan menempel di situ!!huhu..

aku mmg slamber..tp dalam hati konfem ade taman babe